Blogia
Guillade

Graciñas, nembargantes, o Arrasta foi moito e eu son pouco

Graciñas, nembargantes, o Arrasta foi moito e eu son pouco

 

É con satifación que me vexo, na vosa Páxina, entre duas figuras de Guillade. Nembargantes, penso que non son merecedor de acompañar a enorme figura humán do Arrasta e tampouco a de Xán Garcia de Guillade. O  Arrasta tocame profundamente porque era meu tio-avó e exerceceu muita influéncia na miña casa paterna. O Arrasta, a seu modo e dentro das suas posibilidades, era un enciclopedista. Era un home que tanto falava da mellor forma de alimentarse como, tal como dixestes, manifestava as suas inclinacións pola fotografia ou polo 7 Arte. Era lido; foi estudioso como no caso da fotografia e percatouse ca Natureza dá alimentos ceibes. Non soio fixo sombra con plantacións; tamém, plantou muita fruiteira polos camiños e carreiros de Guillade. Non fai moitos anos que na Ponde de Xil ainda havia duas maceiras  plantadas, unha nun carreiro e outra nun camiño, polo Arrasta . Foi, dentro do que coñezo, a auténtica figura de Guillade. Naide se lle pareceu. Naide trascendeu; naide Humanizou como ele. Non teño verbas para continuar a escribir sobor un verdadeiro mito da Aldea. Por iso, deixo esta pequena aportación e o meu humilde agradecimento ainda que non me vexa perto da grandeza do Arrasta. Ele creou Aldea - Sociedade; ele estava com a modernidade do seu tempo. Amigos; veciños: foi único. Plantemos fruteiras de fruito ceibe como ele; abramos o corazón á Arte. Vivamos.

0 comentarios